Onderstaande bedrijven nemen deel bij de Rally op 10 april 2021:

Fabel’s Eten en Drinken

Ons restaurant is een gezellige, altijd drukke ontmoetingsplaats voor iedereen, zeven dagen in de week van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. Midden in in het pittoreske Bergen bevindt zich tegenover de oude ruïnekerk restaurant Fabel’s.

Fabels staat voor Food And Beverage & Lovely Service.

Bezoek de website van Fabels

Hotel/restaurant Merlet

Bij Merlet ontvangt u een culinaire kroket van Chefkok Mattijs Kaptein vanuit de keuken van Grand Café Bourgogne. Bij dit zusje van Michelinsterrestaurant Merlet kunt u genieten van heerlijke seizoensgerechten en tijdens de lockdown ook van een heerlijk menu middels takeaway en delivery.

Grand Café Bourgogne is een bistro-restaurant waar u kunt genieten van heerlijke gerechten in een informele setting.

Bezoek de website van Merlet

Restaurant Zilt

Zilt Bergen aan Zee is gelegen bovenaan de middelste strandopgang bij het strand van Bergen aan Zee. We zijn een gezellig restaurant met een verhoogd terras en uitzicht op zee. Op het terras zit u heerlijk uit de wind en in de zon. Onze koks werken met passie en de bediening is vlot.  We zijn voor de derde keer op rij Tripadvisor winnaar!

We hebben lekkere kindergerechten en super toetjes zoals chocolade fondue en.…een kleine verassing uit de Zilt automaat.

We serveren lunch en diner 7 dagen per week van 10-23 uur (keuken open tot 22 uur).
We hebben een rolstoel opgang.

We zijn blij als u komt en verwelkomen u graag.

Bezoek de website van Zilt

Brownies & Downies Alkmaar

Samen met onze jongens en meiden hebben wij de leukste tent in het hart van Alkmaar. Heerlijk eten en drinken in een echt ongedwongen en relaxte sfeer.

Ons prachtige karakteristiek pand aan de Kanaalkade 17 – een voormalige kolenloods – is uniek in Alkmaar. Het is mogelijk om ons pand te reserveren voor bruiloften, diners, presentaties, verjaardagen, etc.  Ook catering op locatie kunnen wij verzorgen.

​Kinderen? Leuk! Neem ze lekker mee. We hebben een speelhoek. Zó groot! Je kunt jezelf er nog kwijter raken dan Alice in Wonderland.

Bezoek de website van Brownies & Downies

Georganiseerd door Rotary Club Bergen